V rámci hodin českého jazyka žáci 6. tříd napsali dopis někomu blízkému. Potom teprve přišla ta pravá “bojovka”. Dopis poslat adresátovi.
Museli jsme řešit několik záludných situací:
1) Jak připevnit známku na dopis? (To, že ji mají olíznout, nám mnozí žáci nechtěli uvěřit, ale nakonec tak se značným znechucením učinili )
2) Kam hodit dopis, zda do pravého či levého okénka ve schránce? (To, že obě okénka vedou do stejného otvoru bylo rovněž nové zjištění )
3)Kam se patří správně napsat adresu? (I to jsme nakonec zvládli.)
Jeden žák si vygeneroval náhodnou adresu a poslal dopis do Německa. Tímto způsobem dříve vznikalo mnoho přátelství, tak třeba nám jedno takové “dopisní” také vznikne.
Teď už jen, aby odeslané dopisy byly zdárně doručeny. Ale to už je v rukách nejpovolanějších - v rukách České pošty…